Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 May 2024 09:18:38 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2411002/03859 aadressile Harju maakond, 
Raasiku vald, Raasiku alevik, Raasiku raudteejaama, Harju maakond, Anija 
vald, Linnakse küla, Raasiku raudteejaam// Raasiku vald, Raasiku alevik, 
Raasiku raudteejaama (Rööbastee nr 3 Raasiku, Raasiku raudteejaama 
elektritsentralisatsioon) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Palume ehitusseadustiku § 31 lõike 4 alusel 
avaldada arvamust rööbastee nr 3 ja Raasiku raudteejaama 
elektritsentralisatsiooni ümberehitamise projekteerimistingimuste eelnõu 
osas.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26980193>  (menetlus nr: 
430286), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 24.05.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (CARMEN TAU) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister